Alles over bezorgen

Wil je weten hoe jouw bestelling precies bezorgt wordt en wanneer? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot de bezorging. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!

We hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat je groene vriend in goede conditie aankomt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven we onze planten voordat ze verzonden worden nog een extra beetje liefde en water!

We streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur besteld worden de volgende dag te leveren. Heel soms gaat dit mis, doordat niet de gehele bestelling op voorraad is of er een foutje wordt gemaakt bij PostNL. Is je plant na twee dagen nog niet binnen? Mail of WhatsApp ons gerust, dan kijken we even met je mee!

Dit zijn de landen waar bij bezorgen en de bezorgopties per land:

Nederland (incl. Waddeneilanden)
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00
Avondlevering, van dinsdag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00 (€1,55)
PostNL-punt, kies het punt bij jou in de buurt en haal het pakket op wanneer het uitkomt

België
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€0,-)

Wij verzenden bijna al onze bestellingen met PostNL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een track 'n trace van ons ontvangt waarmee je jouw pakket kunt volgen. PostNL zal dan op de afgesproken verzenddag een eerste poging doen om het pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn dan proberen ze het bij de buren af te leveren. Als dit ook niet lukt nemen ze het pakket weer mee en proberen ze het de dag erna nog een keer. Je hebt na de eerste poging de optie om via de track 'n trace pagina de datum van de tweede bezorgpoging aan te passen, mocht je bijvoorbeeld al weten dat je die dag ook niet thuis bent. Mocht het de tweede poging ook niet lukken, dan neemt PostNL het pakket mee naar het dichtsbijzijnde PostNL-punt waar je het pakket binnen 14 dagen op kunt halen. PostNL zal in dit geval een briefje achterlaten met instructies.

Grote bestellingen bezorgen wij met onze koeriersdienst, kijk voor meer info daarover hieronder!

Bij bestellingen met meer dan 15 planten bezorgen wij deze meestal met onze koeriersdienst. Dit geldt ook voor planten die groter dan 130cm zijn. De koerier levert de planten bij jou tot aan de deur, en neemt verpakkingsmateriaal gelijk weer mee. Wel zo makkelijk, en wij kunnen het weer gebruiken voor de volgende bestelling.

Op de ochtend van de levering ontvang je een email met daarin het telefoonnummer van onze koeriersdienst. Deze kan je eventueel bellen om een tijdsvak te krijgen waarin er bezorgd gaat worden.

Omdat de koeriersdienst van te voren ingelicht moet worden hebben we meestal wel 2 werkdagen nodig om de bestelling te bezorgen. Haastige spoed is zelden goed!

Hé, wat vervelend! Helaas gaat er weleens wat mis bij PostNL, niet zo gek ook, als er zoveel pakketjes te verwerken zijn! Als je pakket niet is aangekomen starten we een onderzoek voor je, zodat we zo snel mogelijk kunnen achterhalen waar jouw pakket is en deze alsnog laten opsturen. Als je bestelling vervolgens niet terecht is sturen we je uiteraard een nieuwe bestelling.

Nee helaas kan dat niet. PostNL zal je een dag voor de levering een tijdsframe geven waarin zij verwachten jouw pakketje af te zullen leveren.

Jammer genoeg kunnen wij geen instructies doorgeven aan PostNL. Wij kunnen hen dus ook niet doorgeven dat het pakket in de schuur gezet mag worden als je niet thuis bent, bijvoorbeeld. Je kunt natuurlijk een briefje achterlaten op de deur voor de bezorger. Wij kunnen alleen geen garantie geven dat de bezorger de instructies ook opvolgt. Mocht het pakket toch kwijtraken dan ligt de verantwoordelijkheid namelijk bij de bezorger.

Momenteel is dit nog niet mogelijk omdat we geen bezoekadres of winkel hebben, wellicht kunnen we in de toekomst deze manier van overhandigen wel aanbieden!