Alles over bezorgen

Wil je weten hoe jouw bestelling precies bezorgt wordt en wanneer? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot de bezorging. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!

We hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat je groene vriend in goede conditie aankomt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven we onze planten voordat ze verzonden worden nog een extra beetje liefde en water, we zijn erg op ze gesteld, snap je?

We streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur besteld worden de volgende dag te leveren. Heel soms gaat dit mis, doordat niet de gehele bestelling op voorraad is of er een foutje wordt gemaakt bij PostNL. Is je plant na twee dagen nog niet binnen? Mail of WhatsApp ons gerust, dan kijken we even met je mee!

Dit zijn de landen waar bij bezorgen en de bezorgopties per land:

Nederland (incl. Waddeneilanden)
Standaard levering, van dinsdag tot zaterdag tussen 09:00 en 18:00
Avondlevering, van dinsdag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00 (€1,55)
PostNL-punt, kies het punt bij jou in de buurt en haal het pakket op wanneer het uitkomt

België
Standaard levering, van dinsdag tot zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€4,-)

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een track 'n trace van ons ontvangt waarmee je jouw pakket kunt volgen. PostNL zal dan op de afgesproken verzenddag een eerste poging doen om het pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn dan proberen ze het bij de buren af te leveren. Als dit ook niet lukt nemen ze het pakket weer mee en proberen ze het de dag erna nog een keer. Je hebt na de eerste poging de optie om via de track 'n trace pagina de datum van de tweede bezorgpoging aan te passen, mocht je bijvoorbeeld al weten dat je die dag ook niet thuis bent. Mocht het de tweede poging ook niet lukken, dan neemt PostNL het pakket mee naar het dichtsbijzijnde PostNL-punt waar je het pakket binnen 14 dagen op kunt halen. PostNL zal in dit geval een briefje achterlaten met instructies.

Hé, wat vervelend! Helaas gaat er weleens wat mis bij PostNL, niet zo gek ook, als er zoveel pakketjes te verwerken zijn! Als je pakket niet is aangekomen starten we een onderzoek voor je, zodat we zo snel mogelijk kunnen achterhalen waar jouw pakket is en deze alsnog laten opsturen. Als je bestelling vervolgens niet terecht is sturen we je uiteraard een nieuwe bestelling.

Momenteel is dit nog niet mogelijk omdat we geen bezoekadres of winkel hebben, wellicht kunnen we in de toekomst deze manier van overhandigen wel aanbieden!