Alles over bestellen

We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over ons bestelproces! Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot bestellen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!

Simpel! Schrijf de gewenste planten op een briefje en verstuur deze doormiddel van flessenpost, áls we je bestelling binnenkrijgen versturen wij je bestelling vervolgens met paard en wagen jouw kant op. Grapje.. ons bestelproces is gelukkig een stuk eenvoudiger dan dat! Op de productpagina van de plant die jij wilt bestellen maak je een keuze uit het type pot dat je bij jouw plant wilt hebben. Vervolgens voeg je de plant toe aan de winkelwagen en vul je alle gegevens in die gevraagd worden. Je kiest een betaalmethode en bevestigt en betaald de bestelling. Zodra wij de bestelling binnen hebben, krijg je hier een bevestiging van via de mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met daarin een Track en Trace link. Makkelijker kan niet!

Foutje! Daar moet iets mis zijn gegaan! Maar.. niet getreurd, we zijn je niet vergeten! Mocht je twijfelen of je bestelling niet goed is doorgekomen, mail of WhatsApp ons, dan kijken we even met je mee!

Deze goede vraagt vergt een goed antwoord (duh!). Als leverancier zijn we verantwoordelijk voor het leveren van een kwalitatief goed product waar geen beschadigingen op zitten, onderdelen missen of op een andere manier niet voldoet aan het beloofde product. Er zit geen wettelijke garantietermijn aan de producten, omdat ze niet allemaal even lang meegaan. We garanderen in ieder geval dat onze planten van de hoogste kwaliteit zijn en dat sierpotten geen beschadigingen hebben wanneer ze geleverd worden. Is dit wel het geval, dan mag je contact met ons opnemen en gaan wij een nieuw exemplaar voor je opsturen.

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 6% BTW voor onze groene vrienden en 21% BTW voor alle niet-levende producten, zoals sierpotten.